Supporter
Game collection 9 in collection 12 ratings
Ratings
Collection
Genres
open world crime action-adventure third-person shooter mission-based driving racing arcade racer JRPG fantasy western ...
Recently added
[Rating]
Silent Hill 2
2001
Silent Hill 2
2020-06-20T15:06:00Z
2020-06-20T15:06:00Z
In collection Want to buy Used to own
[Rating]
Bloodborne
2015
Bloodborne
2020-06-20T15:05:19Z
2020-06-20T15:05:19Z
In collection Want to buy Used to own
[Rating]
Pokémon Red Version
1996
Pokémon Red Version
2017-10-27T15:50:29Z
2017-10-27T15:50:29Z
In collection Want to buy Used to own
[Rating]
Red Dead Redemption
2010
Red Dead Redemption
2017-10-27T15:49:37Z
2017-10-27T15:49:37Z
In collection Want to buy Used to own
Contributor Stats
User #456,884
Joined 2014-10-22T16:06:36Z
Nu met het nieuwe album heb ik het gevoel dat het qua teksten, sound en zang nog net iets meer ontwikkeld is. Alleen moet ik zelf ook nog een beetje wennen aan de nummers en heb ik nog niet zoveel tijd gehad om de inhoud echt tot me te nemen.
En ja, ik kan rustig als een van dé Lorde fanaten bestempeld worden. Gewoon door het vele luisteren en de band die ik met haar stijl heb. Daar horen inderdaad ook haar persoonlijkheid/looks bij!
Heb je nog specifieke recommendations voor me trouwens?
Cocteau Twins heb ik nog steeds niet naar geluisterd, ik blijf nogal veel bij de 2017 albums steken..
Mijn favoriet.. ik denk dat ik dan toch twijfel tussen Victorialand en Blue Bell Knoll, vooral vanwege de meer dromerige sound en het meer ambient-achtige geluid. Het ligt een beetje aan mijn gemoedstoestand welke ik beter vind.. maar eerlijk gezegd, elk album heeft wel wat!
Beach House.. dat nieuwe B-sides album is goed! Natuurlijk zitten er een paar tracks tussen die ietsje minder zijn, maar er zitten ook een paar mooie pareltjes tussen hoor. Vooral de opener is erg mooi.
Hihi, dankje, jouw lijst is echt heel uitgebreid woah! Ik zal er maar eens tusen kijken dan, denk wel dat ik wat vind hoor, als ik er zo eens naar kijk nu.
I placed The Endless River last because it is the one i least got into from all their work. As you could see most of their work was rated from 7 and upwards. I dont think i will ever get into the endless river fully,as it pales in comparison to their other instrumental albums (Ovscured By CLouds especially). Still The Endless River it was respectable as an album.