the nice guys dışında önerebilceğim bu yıldan başka film yok izlediğim ,o da kaygısız bir komedi filmi ,korku olarak train to busan ve dont breathe var iyiydi o filmler,torrente felan düşenlerden hell or high water dikkatimi çekti amerikansı kokuyor,yıl daha bitmedi arrival var övüyorlar ama yokluktan bence abartılıyor diyenler de var, star wars ,scorsese nin silenceı , jlaw ın passangers ı ,mel gibsonın hacksaw ridgei,assasisns creed de var bu oyunu bilmediğim için beklenti oluıştırömuyprrum bekleniyor ,captain fantastic ve hunt for the wilderpeople bu ikisi indie olarak göze çarpıyor bunlar da düşmedi
Comments