benim listem de "me and earl and the dying girl" ve "spotlight"o izlememle biraz gelişti. "far from madding crowd" konusunda sana katılamadım, fazla sıradan buldum açıkçası. "amy"yi ise henüz izleyemedim o da var sırada.
benim için mount eerie tabi ama slowdive, arca ve perfume genius'ın da yerleri hazır. bu yıl beklediğimden çok iyi gidiyor. priests ile yıllar sonra tekrar punk'a aşık olmayı başardım mesela.
Comments