Game collection
os melhores de 2016
1. BLONDE – Frank Ocean e THE LIFE OF PABLO – Kanye West
2. HOPELESSNESS – Anohni
3. LEMONADE – Beyoncé
4. BLACKSTAR – David Bowie
5. A SEAT AT THE TABLE – Solange
6. COLORING BOOK – Chance The Rapper
7. RUN THE JEWELS 3 - Run the Jewels
8. FREETOWN SOUND – Blood Orange
9. PUBERTY 2 – Mitski
10. WE GOT IT FROM HERE… THANK YOU 4 YOUR SERVICE – A Tribe Called Quest
11. ATROCITY EXHIBITION – Danny Brown
12. A MOON SHAPED POOL – Radiohead
13. BLACKSUMMERS’NIGHT – Maxwell
14. REDEMPTION – Dawn Richard
15. TEENS OF DENIAL – Car Seat Headrest
16. SKELETON TREE – Nick Cave and The Bad Seeds
17. BLANK FACE LP – Schoolboy Q
18. BIG BABY D.R.A.M. – D.R.A.M.
19. MY WOMAN – Angel Olsen
20. BLOOD BITCH – Jenny Hval
os melhores de 2015
1. CARRIE & LOWELL - Sufjan Stevens
2. TO PIMP A BUTTERFLY - Kendrick Lamar
3. SUMMERTIME '06 - Vince Staples
4. DARK ENERGY - Jlin
5. GARDEN OF DELETE - Oneohtrix Point Never
6. BLACKHEART - Dawn Richard
7. PLATFORM - Holly Herndon
8. SIMPLE SONGS - Jim O' Rourke
9. DIVERS - Joanna Newsom
10. IF YOU'RE READING THIS, IT'S TOO LATE - Drake
11. LEVON VINCENT - Levon Vincent
12. APOCALYPSE, GIRL - Jenny Hval
13. HAVE YOU IN MY WILDERNESS - Julia Holter
14. I DON'T LIKE SHIT, I DON'T GO OUTSIDE - Earl Sweatshirt
15. A YEAR WITH 13 MOONS - Jefre Cantu-Ledesma
16. PARLAY / I NEVA SEEN - Galcher Lustwerk
17. FROZEN NIAGARA FALLS - Prurient
18. GRIND - DJ Richard
19. JENNY DEATH - Death Grips
20. TALK FROM HOME - Suzanne Kraft
Comments
Contributor Stats
User #95,444
Joined 2005-11-24T18:31:22Z
tô adicionando, flw