Male
26
Game collection 58 in collection 59 ratings
Ratings
Collection
Genres
open world fantasy first-person shooter historical crime JRPG business simulation monster collector turn-based RPG action-adventure ...
Recently added
[Rating]
Agar.io
2015
Agar.io
2021-07-08T18:49:57Z
2021-07-08T18:49:57Z
In collection Want to buy Used to own
[Rating]
Minecraft
2011
Minecraft
2021-07-08T18:45:19Z
2021-07-08T18:45:19Z
In collection Want to buy Used to own
[Rating]
Terraria
2011
Terraria
2021-07-08T18:45:08Z
2021-07-08T18:45:08Z
In collection Want to buy Used to own
[Rating]
Fallout: New Vegas
2010
Fallout: New Vegas
2021-07-08T18:44:15Z
2021-07-08T18:44:15Z
In collection Want to buy Used to own
[Rating]
Red Dead Redemption
2010
Red Dead Redemption
2021-07-08T18:43:49Z
2021-07-08T18:43:49Z
In collection Want to buy Used to own
Contributor Stats
User #475,524
Joined 2013-11-16T00:27:02Z
Hmmm ik heb sinds vandaag een nieuwe nummer 3 op mijn '17 lijst maar dat is die Alex g waar we het over hadden, anders moet je maar ff kijken.
Al Heaven or Las Vegas gehoord?
Slechtste album van het jaar? Dat zijn er helaas ook veel... nieuwe Linkin Park natuurlijk, ook de Chainsmokers, maar ook de nieuwe Ghost Bath is afgrijselijk slecht, helaas.. maar er zijn gelukkig ook veel goede dingen uitgekomen dit jaar!
Ik rate gewoon wat ik me kan herinneren pretty much, vaak zijn dat dus de goede dingen want slechte dingen probeer ik vaak snel te vergeten. Soms kom ik er dan nog wel een tegen, dan rate ik hem slecht, maar dat is dus nog niet enorm vaak gebeurd, want meestal als ik iets slecht vind dan verwijder ik het gelijk uit mijn bibliotheek.
Ik snap Humanz, die vond ik zelf ook erg teleurstellend, Pure Comedy en Big Fish theory waren ook niet geweldig maar Crack-up? Die vond ik geweldig, het beste Fleet Foxes album tot nu toe. Maar ja, smaken verschillen ;)
Naja, ik heb ook wel albums waarvan ik zeker weet dat ze in mijn top 10 terecht gaan komen (Crack-up is er dus een van, oeps) maar de volgorde weet ik nog niet, daar wacht ik nog even mee. Eerst even de rest van het jaar afwachten en mijn lijstje afmaken, van daaruit maak ik dan de balans wel op.
I'm sure you'll find something of your interest in "Pleasure", it's sounds like a standard indie rock album at first, but there are some really interesting sparse melodies and unusual compositions/structures. It was a grower for me. I saw that you gave "Musas" a 4.5 and I'm very glad you liked, Lafourcade is such a fantastic singer/songwriter and this album pays homage perfectly to her roots, it's a very moving and special album.
Congrats on your exams! I also passed at every test this semester and moved on to my sixth period of graduation, just one and a half year more to go!
Regarding Toby Driver, I think I listened to Kayo Dot's latest album and just shrugged off without paying much attention to it, but I might give this a listen if you're recommending, the genre tags looks nice as well.